skola
izbornik
spacer
image
spacer
image
spacer
aeht image
spacer
icm
spacer
etwinning
 
 
eTwinning
zoom
 

eTwinning je platforma za odgojno – obrazovne djelatnike (učitelje, ravnatelje, knjižničare, itd), koji rade u školama i dječjim vrtićima europskih država sudionica eTwinninga. Putem ove platforme članovi mogu komunicirati, surađivati, razvijati projekte, razmjenjivati znanja i iskustva te postati dijelom najzanimljivije obrazovne zajednice u Europi. eTwinning promiče suradnju među školama u Europi putem upotrebe informacijskih i komunikacijskih tehnologija (IKT-a) i pružanjem pomoći, alata i usluga školama. eTwinnining također pruža besplatno i kontinuirano mrežno stručno usavršavanje za nastavnike. Lansiran još 2005. godine kao glavna aktivnost Europske komisije i njenog eLearning programa, eTwinning se uspješno integrirao u Erasmus+, program Europske unije u području obrazovanja, osposobljavanja, mladih i sporta, već od 2014. godine.

Izvor: www.etwinning.net

 

eTwinning projekti u našoj školi nagrađeni nacionalnom oznakom kvalitete, a potom i europskom oznakom kvalitete!

 

Congratulations! Your school has been awarded with the eTwinning School Label 2019-2020 and this is a great achievement by the eTwinning team in your school!


Ovako je izgledala lijepa vijest. Naša škola ušla je među 1212 odabranih europskih škola koje su zaslužile eTwinning oznaku škole za 2019. – 2020. godinu.

Poveznica: https://www.etwinning.net/hr/pub/newsroom/highlights/schools-awarded-european-q18.htm#c191

Koristi eTwinningove škole:

  • prepoznate su na razini Europe kao dobri primjeri eTwinninga i tvore mrežu vodećih škola po pitanju nadahnuća budućeg smjera djelovanja
  • vrlo su vidljive na razini Europe te mogu istaknuti oznaku eTwinningove škole u promotivnim i informativnim materijalima
  • prepoznate su kao vodeće škole u području:
  • digitalne prakse
  • prakse eSigurnosti
  • inovativnih i kreativnih pristupa pedagogiji





Projekt Viktor Frankl; Man’s search for meaning

https://twinspace.etwinning.net/56381/home

 

Srednja škola Ban Josip Jelačić iz Zaprešića i španjolske srednje škole, Guadalaviar iz Valencie i Torrenova iz Castellon-a (150 učenika i 4 nastavnice), realizirale su online projekt Viktor Frankl; Man’s search for meaning u periodu od siječnja do lipnja 2018. Cilj projekta: na temelju iskustava Viktora Frankla, psihijatra koji je preživio Holokaust te izgradio sustav logoterapije (liječenje smislom) reflektirati o sebi i vlastitom životu, razvijati jezične kompetencije na engleskom jeziku te kritički promišljati o povijesnim događajima vezanim uz Holokaust, suradničko učenje, razvoj medijske pismenosti, tolerancije i poštivanja ljudskih prava. Projekt je realiziran kroz aktivnosti: čitanja knjige Zašto se niste ubili?, odgovaranjem na forumska pitanja, izradom digitalnih plakata, izradom životopisa djece stradale u holokaustu, radionicama o identitetu, izradom pojmovnika knjige, igranjem kviza te izradom video materijala. Montorice našim učenicima su Željka Winkler i Slavica Gojević.






Projekt Clicks in the city

https://twinspace.etwinning.net/53454/home

Clicks in the City je virutalni projekt koji se provodi na eTwinning platformi i u kojem sudjeluje više od 120 učenika iz  Belgije, Hrvatske, Poljske i Španjolske. Tijekom projekta, učenici su predstaviti svoju kulturnu i prirodnu baštinu kroz predstavljanje svojih gradova: Antwerp, Zaprešić, Bialystok, Aguadaluce. Cilj projekta je razvijanje interkulturalnosti,  međunarodne suradnje te predstavljanje vlastite i prihvaćanje tuđe kulturne baštine. Pod mentorstvom profesorica Ankice Šarić i Helge Kraljik učenici su samostalno, u paru ili grupi istražili određenu temu kao domaću zadaću u svrhu pripreme za što bolju suradnju u grupnom radu / radu u paru u školi. Na terenskoj nastavi imali su zadatak snimiti film s audio zapisom na engleskom jeziku o odabranoj znamenitost /osobi svoga grad (My Town in 10 stops) razvijajući meke vještine kao što su kritičko mišljenje (odabir i proučavanje znamenitosti/osobe), kreativnost (snimanje filma, sastavljanje teksta), komunikaciju i timski rad. Padlet zid ovim filmića aplicirao je i za Oxford Press nagradnu igru o promociji vlastitog zavičaja. Za  Food as Cultural Herritage  učenici su u paru odabrali tradicijsko jelo, preveli recept na engleski jezik te snimili film kako pripremaju jelo popraćeno audio zapisom ili titlovima na engleskom jeziku. Učenici su gledali filmove, komentirali i lajkom  podržali svoje favorite. Nakon gledanja filmova, učenici partnerske škole odigrali su i Kahoot! kviz o tradicijskim jelima Hrvatske i Španjolske. U aktivnosti Customs and Traditions učenici su predstavili jednu tradiciju koja je njima i njihovim obiteljima važna - opisali su ih i zajedno sa svojom slikom kao primjer tradicije svoje zemlje učitali na padlet. Svaka od ovih akvitnosti popraćena je interakcijom na međunarodnoj razini - učenici su komentirali, raspravljali i lajkali postove. City interviews su aktivnosti u kojima su po dvije partnerske škole održale su po dva LIVE chata. U prvom su se učenici upoznavali, a u drugom vodili strukturirane intervjue kasnije iskorištene za pisanje novinskih članaka o svojim partnerima i njihovim gradovima. Gemifikacijom su učenici dodali i element zabave u projekt.U parovima su izradili razne igrice u svrhu što boljeg upoznavanja gradova u predstavljenom porojektu: križaljke, puzzle i  Kahoot!.Virtual tours of our cities - učenici su u grupama odabrali dio grada i način na koji žele predstaviti svoj grad te sve to učitali na zajedničkii Thinglink kao virtualni vodič kroz svoj grad kao završni rezultat projekta.Učenici diseminiraju projekt na web-u i lokalnim medijima razvijajući medijsku pismenost.U završnoj fazi projekta učenici provode vršnjačko ocjenjivanje obrazlažući svoje ocjene,a u Linoit-u odgovaraju na pitanja o gradovima partnerskih škola kao provjera koliko su o njima naučili. Završna anketa ispituje zadovoljstvo učenika projektom. Ovim projektom obilježavamo i Europsku godinu kulturne baštine.





Iz drugih medija o eTwinning djelatnosti naše škole:



Skolski diseminacijski Erasmus+ KA1 e-časopis Nastava 21. stoljeća

https://madmagz.com/magazine/1302035

 

Portal za škole, skole.hr

 http://www.skole.hr/ucenici/radovi/svi?news_hk=5407&news_id=15555#mod_news

 

Hrvatsko udruženje profesora engleskog jezika HUPEzine

 http://www.hupe.hr/images/hupezine/Hupezine_No9.pdf

 

Besplatni gradski informativni mjesečnik Zaprešić

http://www.zapresic.hr/userfiles/files/mjesecnik/2018/GM91.pdf

 

Španjolski časopis La Voz de Almeria

https://www.lavozdealmeria.com/noticia/3/provincia/154169/el-ies-carlos-iii-difunde-roquetas-de-mar-en-europa

Televizija Zapad

https://youtu.be/BLATTUJtAO8

   
e-Dnevnik

Pravilnik

Pravilnik o izradbi i obrani zavrsnog rada možete preuzeti OVDJE.

Udžbenici

Konačne liste odabranih udžbenika i pripadajućih dopunskih nastavnih sredstava prema odabiru stručnih aktiva u školama možete preuzeti

OVDJE_2019_v3

Državna Matura

Informacije od državnoj maturi možete naći OVDJE

 

Završni rad

Upute za izradbu i obranu završnog rada OVDJE.

Poslovnik o radu školskog prosudbenog povjerenstva i povjerenstva za obranu završnog rada. OVDJE

Milenijska fotka

Veća verzija OVDJE

Školski kurikulum

Školski kurikulum za šk.god. 2016./2017. daje pregled izborne nastave, izvannastavnih i izvanškolskih aktivnosti, stručnih posjeta i ekskurzija, te posebnih projekata naše škole. Preuzeti ga možete na linku ispod.

sk_2019/2020_v1

Godišnji plan i program rada 2019 -2020 v3

Školski preventivni program

Lektira

Popis lektire nalazi se na knjižnici!

Informacije

Termini informacija razrednika
nalaze se

otvori

Otvoreni sati

Termini otvorenih sata

otvori

Prijevoz

 Dokumenti i obrasci za prijevoz 09 2019
(PREUZMI 04.09.2019)